»Včasih nas je bilo prav sram, ko smo prišli v hotel. Zgodilo se je celo, da je prišla posadka v hotel, pa so nam hoteli zapleniti potne liste, ker niso bile plačane hotelske sobe.«
»Če bi zaznali, da bi prišlo do odstopanja od letalske varnosti, bomo ne glede na postopek, ki ga vodimo v zvezi z licenco, nemudoma ukrepali.«
»Dnevnice zamujajo skoraj vsak mesec, plača je bila za prejšnji mesec izplačana v dveh obrokih, odpovedi poletov vplivajo na potnike, žal mi je, a piloti imamo mehanizem, ki nam je na voljo v primeru utrujenosti oz. slabega počutja, da lahko letenje kadar koli zavrnemo.«
»Adria je v preteklosti že poslovala pozitivno in verjamemo, da jo lahko kompetentno vodstvo spet pripelje na prava pota in s tem bo iskanje novega strateškega lastnika tudi veliko lažje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju